Spring!

Okej jag hann inte med att hämta Nicole med cykel men jag sprang iaf en liten runda :) nytt pb också för den delen! Sprang "Nathali-snabbt" (5:30 min/km) de första två km och höll på att avlida så fick sakta ner efter det men annars gick det väldigt bra. Hade det inte vatt för att jag blev så trött mot slutet hade jag nog kunnat pressa mig till att klara det under 30 min. Vilket är mitt ena mål för i år, 5 km under 30 min. Hade vatt kul med 1 mil under 60 min också men vi får se :) 






Kommentarer
Natti

Haha Nathali-snabbt:D tycker det va bra jobbat av dig, tror lätt du kommer att klara dom målen i år!

2014-03-07 @ 22:05:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0