Utför

Ja det börjar gå utför med denna bloggen. Det är inte för att jag inte har något att berätta, det är bara att jag gör så himla mycket och glömmer bort bloggen. Jaja, det lugnar väl ner sig snart i livet :)
 
Har två lopp framför mig inom en snar framtid. Vårruset om en vecka (5 maj) på 5 km och Lundaloppet den 10 maj på 10 km. Stod i valet och kvalet om jag skulle välja 5 eller 10 km på den. Men tyckte lite synd om Nathali isf som skulle få springa 10 km helt själv, mest för att vi springer lika snabbt. Nooooot! Och vet ni vad! Jag har ännu inte varit ute och sprunigt sen i typ februari/mars haha. Detta kan gå hur som helst. Det får bli två superintensiva veckor nu, så inom en snar framtid kommer ni få läsa mitt gnällande om värkande benhinnor, jag är redo!
På lördag ska jag iaf heja på Nathali och på Beckan på sydkustloppet. Ni vet det där loppet som jag svor på att jag skulle springa, halvmaran. Som jag i slutet faktiskt bangade. Ja jag vet, sämst!!! Det är okej att mobba mig, men bara om ni själva springer den :) 
 
I helgen har det varit soooool och underbart varmt vår/sommarväder. Igår lämnade vi bort Elvis till ett par i Brösarp som saknade sällskap då de fått avliva sina två katter. Idag fick jag ett sms om att han hade rymt och att dem letat i skogarna efter honom men inte sett honom :( Var mitt hjärta ledset igår kan ni ju tänka er vad det är idag! Han är ju otroligt snabb på att slinka ut/in, men jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka till dem, han hade haft det riktigt bra hos dem. Håll tummarna!
 
Imorgon börjar vecka tre på Skurups vårdcentral. Det är faktiskt riktigt roligt där! Lär mig massor :) Väldigt mycket telefonrådgivning och det ska jag själv börja prova nu i veckan. Det är inte lätt att ge råd på telefon till patienter man inte träffat och som man inte kan se framför sig. Man måste veta vad man ska fråga, tur jag kommer ha min handledare bredvid som tjuvlyssnar :P
 
Ha en fin kväll allihopa!
 
 
 
Min fina kise <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0