Vabbelivabb

Igår när jag kom hem från skolan och hade hämtat Nicole tyckte jag hon kändes lite varm. Japp, 40,5 graders feber! Typ kokade den lilla stackaren. Proppa i alvedon, försöka ge mat och vätska och klä av henne sen satt vi och myste hela kvällen ända tills hon somnade i min famn. Det är hemskt när ens barn är sjuka men samtidigt är det rätt mysigt. Det är typ enda gången jag kan sitta och verkligen hålla om henne och gosa utan att hon protesterar :p
Ja så idag är vi hemma, men febern är mycket lägre idag, 38,3, så hon har inte fått någon alvedon heller för hon är pigg och glad :) 

Har precis målat listerna till tvättstugan och nu tar jag det lite lugnt. 

Igår hade en ringt till mäklaren och ville typ köpa huset direkt, riktigt najs! Men han får lugna sig lite tills vi haft de andra visningarna så andra kanske också blir lite sugna. Man kan ju alltid hoppas på lite budgivning även om det inte är något jag räknar med :p


Jag och min varma sjukling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0