Utedag

Idag har varit en såååå skön och ledig dag. Solen har lyst hela dagen och värmen har gassat. Jag har klippt gräset med en sån handklippare om ni förstår vad jag menar. Det tog ungefär två timmar, är helt öm i händerna nu. Och färg på kroppen har jag också fått, det är okej att klippa gräset i bikini när ingen annan kan se in 😊 

Nicole har varit helt behaglig att vara med hela dagen och vi har cyklat, gungat och gått promenader. 
På en av promenaderna gick vi på en väg som sen visade sig vara ny tjära på med stenar ovanpå så man såg inte tjäran. På den här vägen skulle Nicole sätta sig ner och plocka stenar. Sen hade vi tjära överallt. Hela Nicole var full med tjära, rockys tassar, mina kläder och halva huset. Och vet ni att det är omöjligt att få bort det skitet? Har gnuggat med aceton på hela oss, tassar och huset och ändå är där fläckar kvar, suck.. Jaja det får lov att slitas bort helt enkelt. 

Ikväll väntar en 5 km löprunda på mig, sen har verkligen hela min kropp fått jobba idag och jag kommer sova gott inatt. Det har iaf varit en produktiv dag 😊 






Kommentarer
Jennifer

Men oj 😳 hoppas det slits bort bara 😜
Alltså hon är så himla cool Nicole, du får pussa massor på henne från mig och Adele ☺️

Svar: Ja det hoppas jag med 😳 himla tjära...
Emmelina

2014-05-23 @ 13:04:29
URL: http://cutenose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0