Vårdcentral och psyk

Jaha här var det länge sen det hände något! Har haft fullt upp hela veckan så har riktigt prioriterat bloggen här :p 

Mån-tor var jag och Nicole hemma hos mormor i näsum. Vi tog det riktigt lugnt och bara myste alla dagarna, och gick i tjänsten men det är inte så jobbigt :) fick hem lite papper till min släktforskning som jag ska skriva in i mitt träd när jag får tid. Där stod om en generation längre än vad jag har hittat så det var roligt! Nu har jag släkt från min gamlamorfars sida ända ner till 1660. Och alla kommer från näsum/äskekärra, det tycker jag är lite roligt! 
I fredags var det fotografering på huset och skyltar sattes upp utanför huset. Så sjukt overkligt :p och jag är faktiskt lite nervös för att inte hitta någonstans att bo efteråt. Men det löser sig väl! 
Efter fotograferingen åkte och Nicole hem till Jennifer och Dennis och Adele. Niklas hade blivit förkyld så han fick stanna hemma, ville ju inte smitta lilltjejen. Och hon var ju heeeeelt underbar!!! Jag är helt kär i henne 😍 en liten pyttebebis som bara låg och sov fast lite vaken hann jag minsann se henne innan jag körde. Så mysigt! 

Igår var jag på sammankomst i ovesholm hela dagen och var supertrött när jag kom hem så det hände inte så mycket mer då 😄 

Idag börjar min vårdcentral och psyk period. Ska bli intressant! Har fått byta vårdcentrals placeringen till Skurups vårdcentral och det ska nog bli bra! de andra jag skulle vara på innan kunde inte ta emot mig så jag fick en annan att vara på. Så nu är det två veckors teori och sen väntar 4 veckor på vårdcentral följt av 4 veckor på psyk. Sen är denna terminen slut! 

Ha en bra dag alla! 


Nicole och mormor läser bok 


Jag och Adele och min lilla Nicole som stojar i soffan 😊


Ahhhhhhh!!!!! 😱😱😱


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0