Då var det freeeedag i blodet igen!

Och jag är tröttare än tröttast! Har nog varit ledig för länge nu. Har bara varit i skolan måndag och idag denna veckan. Både jag och Nicole är helt trötta i kanelen och hon har gnällt nu de senaste två timmarna men nu äntligen har hon bäddat ner sig i soffan och lugnat sig lite. 

Idag kom huset ut på hemnet 😱 känns så sjukt konstigt att se sitt hus till salu. Jag har ju bott här i 23 år! Lite ledsamt men jag vet att vi får det bättre i Ystad sen. Mindre materiella saker och mer tid tillsammans, det är det som räknas i slutändan! 

Igår fick jag reda på att jag blev godkänd på barntentan också. Det var den jag var lite nervös över att jag inte hade klarat, men det behövde jag inte vara uppenbarligen! 😊 så nu har jag 99 högskolepoäng i kistan, bara 81 poäng kvar sen är jag legitimerad sjuksköterska 😄😄😄 

Imorgon ska jag i tjänsten med Johanna i Ystad och efter det är det möte, sen ska jag bara ta det lugnt. Söndagen kommer bestå av att röja i tvättstugan för på måndag kommer Christian och ska fixa golvet, sen är det också tip top. 


Huset!


Världens bästa kompis med världens finaste Adele ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0