Skrik skrik!!

Fick till mig att bloggen skriker efter en uppdatering haha. Så här kommer den Jennifer! Så har du något att läsa ikväll/imorgon 😄 

Ja psykplaceringen började ju förra veckan och jag står fast vid mitt beslut stt psyk inte är min grej. Två självmordsförsök på avdelningen på två veckor, helt absurt. Men ja annars består dagarna mest av pillerdosering, injektioner, samtal med patienterna och av att äta mat 😊 personalen på avdelningen gillar att äta haha. 

Imorgon är jag ledig eftersom jag ska jobba hela helgen och planen är att inte göra ett skit! Jag och Nicole ska bara vara hemma och njuta av det underbara vädret och ha kul tillsammans. 

Jag har börjat med träningen till 10K under 60 min. Igår klockan 05.15 ringde klockan och jag drog på löparkläderna och stack ut. Förstår ni att jag vaknade en timme tidigare än nödvändigt för stt gå ut och springa, och jag gjorde det?!? Ja vi får se hur länge detta håller haha. Håll tummarna! 

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna. 


Nya cykelvagnen. 









Kommentarer
Nathali

Men ohh 5.15 så duktigt gjort!!
Heja heja:D

2014-05-21 @ 21:56:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0