Springa springa springa

Denna veckan har det blivit mycket spring. Två korta rundor på 3,2 km och en på 5 km och idag var det meningen att det skulle vara en runda på 6,4 km men efter 1,5 km höll mina benhinnor på att döda mig så jag slutade faktiskt då och gick istället. Runkeepers schema är att man ska springa 4 ggr/veckan och det är nog lite mycket för mig i nuläget iaf. Nästa vecka tar jag bort kortisen på lördagen och kör på söndagen istället. Två dagar i rad blir lite väl när jag inte kommit helt igång än. 

Men annars känns det faktiskt riktigt skönt! Min 5 km tur var nog den skönaste joggingturen jag någonsin haft. Reflekterade inte ens över hur långt jag hade sprungit och farten var superjämn och kunde till och med öka de sista två kilometrarna utan att känna någon som helst trötthet. Så vill jag ha det varje gång jag är ute! 

Nu har vi precis skruvat ner gungan här ute. Michelle och hennes familj ska komma och köpa den idag tror jag. Niklas och Nicole har precis cyklat en runda, de skulle till smyge och köpa glass och leka. Jag fick bli hemma för jag måste hinna duscha och sånt innan jag kör till praktiken för jobb 13-21.  Behöver jag säga hur gärna jag hellre hade varit med min familj och myst idag? Det är underbart väder så ut med er allihopa! 








Svettigt värre i värmen igår 😂


Kommentarer
Jennifer

Du är grym gumman! 💪😊😘

2014-05-25 @ 18:38:15
URL: http://cutenose.blogg.se
Natti

Bra jobbat!!

2014-05-25 @ 18:59:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0