Husvisning!

Ja här har det hänt grejer! Nu har vi hunnit ha vår första visning på huset och den gick jättebra! Ska ha en till på måndag, och lite budning hade ju inte varit fel :)
 
Vi själva var på en visning på en 4:a på 98 kvm i Ystad i onsdags, och den var jättefin :) Nu kan vi bara hålla tummarna på att vi får den också. Det hade varit jätteskönt att ha något att se framemot samtidigt som huset säljs.
 
Annars rullar livet på som vanligt. Jag har börjat min vårdcentralspraktik och änsålänge går det jättebra. Är lite förvånad över hur kul det faktiskt är ändå. Väldigt mycket telefonrådgivning och boka tider till läkare, men även en del mottagningsarbete med spola öron, injektioner, lägga om sår och massa sånt som folk behöver hjälp med. 
 
Idag har vi allihopa varit hemma hos Jennifer och Dennis och myst. Lika trevligt som vanligt, och Adele sov precis som vanligt :)
Imorgon ska jag kolla lite konst i Ystad tillsammans med Kajsa och Sofie som är helt nyinflyttad till Ystad. Det ska bli väldans trevligt :)
På söndag ska jag, Niklas och Nicole vara helt själva. Det ska bli jätteskönt! Det är inte ofta vi är lediga tillsammans utan att ha något att göra. Vi ska bara mysa, vara ute och ha det skönt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0