Hoppsan!

Ehm ja det här med att skriva blogg har ju aldrig varit min starka sida. Provar igen!! 

Hej kära dagbok! 
De senaste 4 månaderna har jag jobbat/jobbar på akuten som jag tycker är svinkul och älskar! Läst halva termin 5, gaaaaalet! Och skaffat gymkort på Friskis och Svettis. 

Det sistnämnda lovade jag ju nig själv att jag aldrig skulle höra igen men ja, det fik sådär. Har varit där en gång sen i onsdags och idag ska jag dit igen! Heja heja!!

Min vikt står stilla, har ju inte rört mig så mycket de senaste månaderna och inte ätit så bra heller. Får försöka skärpa mig lite här nu! 

Roligare uppdatering kommer snart. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0