Taco/vinkväll

Så var äntligen denna skolveckan slut! Jippie!!! Ikväll vankas det taco och vin hemma hos Josephine. Nu är jag utanför Julia och väntar på att hon ska få sluta på sin praktikplats. Vi ska kolla greys (typ kurslitteratur för oss) och öva PVK på varandra. Kommer gå jättebra! Sen senare ikväll så ska vi hem till Josephine då. 

Imorgon ska jag försöka ta mig hem tidigt (har fått order av Niklas att helst vara hemma innan tuppen vaknar), så ska vi röja lite där hemma inför mäklarbesök i framtiden. På eftermiddagen är det möte och efter det ska vi hem till Kajsa och Daniel och ha det allmänt trevligt 😊 

Och så på söndag ska vi bara röja där hemma igen, mycket som behöver fixas och rensas. Och på kvällen så ska jag väl sätta mig med barntenta frågorna som vi fått ut idag, ska besvara dem och plugga in dem. 

Ja så ser min helg ut! Och jag väntar ju på att Sune ska komma ut också. Imorgon 13.35 har jag satt som ny tid, men vi får se 😄


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0