Lundaloppet

Nu har jag nog börjar komma igång med löpningen igen. I måndags sprang jag vårruset på ca 31 min. 7 min snabbare än förra året!! Och idag ska jag springa 10 km i lundaloppet. Har sprungit 10 km typ 2 ggr i år och det har gått sådär. Så idag blir det nog inga rekord slagna iaf haha. Är glad om jag tar mig runt levandes. 

Har satt upp mig på ett löparschema på runkeeper för att klara 10 km under 60 min och med måldatum den 6 sep, när det är midnattsloppet. Hoppas verkligen det kommer gå. Hade varit sååå kul! 

På måndag börjar min psyk placering i Malmö. 4 veckor till sen är det "sommarlov"! Slutar skolan 5 juni och börjar sommarjobbet den 9 juni så där är inte så mycket ledighet. Men sen har jag de sista två veckorna i augusti ledigt. 

Jaja ha det bra tills nästa gång. 

Heja mig och Nathali idag!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0