Mäklare

Nu har vi haft mäklarna här och det gick väl inte riiiiktigt som vi ville men det är ju bara att acceptera läget! Vi har iaf pratat igenom det och tänkt ut en av dem som vi vill ha så att inom tre veckor kommer huset vara ute på hemnet, och det känns jättebra! 

Imorgon är det tenta dags och det har ändå känts bra i plugget fram till alldeles precis. Nu känns det inte som att jag kan någonting 😳 haha ja vi får väl se hur det går imorgon. Efter skolan ska köra hem till Annika och kolla igen hennes danska papper. Inte för att jag är superbra på det men vi får se om jag kan hjälpa. Om inte annat får jag kollat in deras nya hus 😊 

Jag hejar fortfarande på Sune! Ingen bebis som dykt upp än. 


Tack för påminnelsen liksom....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0