Plugg

Hej allihopa i det vackra vårvädret!
 
Idag skippade jag skolan. Hade en timmes föreläsning om klimakteriet, så jag kände att det var väl inte så lönt när det tar längre tid att ta sig till skolan och tillbaka än tiden jag hade spenderat där. Så idag försöker jag istället få renskrivit alla mina anteckningar från kvinnors hälsa och ohälsa. Har på något sätt lyckats anteckna 11 sidor som jag nu då ska få ordning på, suck. Hade jag kunnat dra med mig datorn ut hade det vatt najs men nu får jag bli här. 
 
Ska dock unna mig en låååång pw med Rocky sen tänkte jag. Det behöver vi nog båda två! Senare i eftermiddag kommer Mariana hit och leker med Nicole, och jag kan plugga vidare :P Pappa ska också komma och hämta husvagnen, vet inte om han ska sälja den eller vad han ska göra. 
 
Imorgon är jag också "ledig", men ska renskriva alla föreläsningar om barns hälsa och ohälsa då tänkte jag och sen ska jag försöka hinna träffa Linn en stund också :) 
Ja jag har två tentor på samma dag nästa vecka, märks det? Kan vara lite kaos i mitt huvud (som vanligt?) just nu, så ni har tålamod mot mig :) 
 
 
Mina tankar är hos mina fina vänner som fått avliva sin hund igår pga sjukdom, känner verkligen med er <3 
 
Och för att inte tala om mina andra fina vänner (ja jag har många såna!) Jennifer och Dennis som väntar tålmodigt på sin bebis. Bf +2 nu, och vi väntar med förväntan allihopa på dig Sune! <3


Kommentarer
jennifer

För det gör vi, himla väntan! ❤️

2014-03-11 @ 22:39:18
URL: http://cutenose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0