Äntligen!

Äntligen kom min bästa vän Jennifers och henne sambo Dennis lilla flicka! Alla har väntat länge på henne och inte minst hennes föräldrar! Så kul att att äntligen få veta vad som gömt sig inne i den lilla magen, det var en liten liten flicka 😊 som jag och Linda sa innan, att man har fått vara så delaktig i deras graviditet och även under förlossningen (hur många skriver sms när man är öppen 7 cm liksom?) så det känns som att vi ät surrogatmammor haha. Är väldigt glad för deras skull iaf jag känner redan så mycket kärlek för den fina lilla Adele ❤️

Idag hade jag äntligen tenta då. Jag hoppas på vg på kvinnotentan och jag blir väldigt glad om jag får g på barntentan :p det är inte lätt att komma ihåg 100 frågor och svar och sen kom det 15 av dessa frågor på tentan, lite av ett lotteri att komma ihåg dem som ställdes :p men men, vi får se om tre veckor hur det gick!

Efter tentan åkte jag hem till Annika, padde och Elin! Fick lite bebisgos och fick kollat in deras nya stora hus! Där kommer de nog att trivas, jättefint var det iaf :)

Vi ska ha fotografering på huset fredag nästa vecka, så nu går det undan minsann!


Kommentarer
Jennifer

Ni är väl bara för söta 😊
Ja hon ser fram emot och träffa dig/er också ❤️

2014-03-25 @ 12:38:59
URL: http://cutenose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0