Söndag.

Så var söndagen kommen. Igår och idag har jag bara varit i tjänsten. Och i eftermiddags kom Mariana och dago hit. Dem hade med sig tårta och presenter till Nicole. Hon fick ett bord, en stol, en pall och så fick hon en tandborste som spelar justin Bieber låtar. Varför uppfinner inte jag såna smarta grejer som alla tjejer vill ha? Hade ju kunnat bli miljonär 😄

Imorgon har jag skola i 1,5 timme på eftermiddagen sen drar jag, Nicole och Rocky upp till mormor i Näsum. Kommer nog vara där till torsdag tänkte jag 😊 ska bli så mysigt så! 

Igår fick jag veta att jag fick VG på kvinnotentan och idag fick jag veta att jag klarade läkemedelsberäkningstentan. Lide nöjd just nu! Då ska bara resten av terminen fortsätta såhär 😄 

Har fått kika på massa fina bilder på Adele de senaste dagarna. Längtar så otroligt mycket efter att få klämma och snusa på henne. Godingen 😍



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0