Tiden går snabbt!

Tjena!
Vet att jag lovade en uppdatering i onsdags men livet och skolan kom emellan :)

Hur som helst! Egypten var underbart. Varmt och skönt hade men maten på hotellet var tyvärr jättedålig men resan var sååå skön ändå. Det var verkligen välbehövligt att få komma iväg, och trevligt sällskap var det också. När mamma och Johanna var med ville ju inte Nicole vara med mig så för mig blev det nog mer semester än för dem haha. Har hunnit läsa tre vanliga icke skolböcker den senaste veckan. Bara det säger väl en hel del :D 

Idag var det sista skoldagen för denna terminen, dock börjar termin 4 redan på måndag så det blir ju inte lång paus där :p och idag ringde akutmottagningen på lasarettet i Ystad och frågade om jag ville jobba där i sommar. Blev jätteglad och ser verkligen fram emot att få komma på samtal där, men på hon chefen lät det som att jag fick det om jag ville ha det så det var kul! Jag var ju lite tveksam innan jag sökte om jag verkligen skulle göra det eller bara fortsätta i hemtjänsten. Men nu är jag glad, det är trots allt detta jag tycker är roligast att arbeta inom och jag tror det kommer vara till gagn sen när jag är färdig sjuksköterska. 





Detta var vår drinkpojke. Han kom med drinkar till oss ungefär var trettionde minut. Tacksamt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0