Städa städa städa städa

Nu har jag äntligen parkerat mig i soffan efter att ha städat hela huset i tre timmar. Finns det något bättre än en tom tvättkorg, nybäddad säng kliniskt rent överallt och ett sovande barn? 😊 

Igår var jag först i tjänsten tillsammans med min kusin Linnea och sen var det möte på eftermiddag/kvällen. Efter det var vi hembjudna till mamma och pappa tillsammans med Mariana och Dago. Himla trevligt hade vi det 😊 

Ikväll skulle pappa komma och kolla på hockey tillsammans med Niklas. Vad jag ska göra det vet jag inte än. Packa lite kanske. 

Imorgon ska jag lämna Rocky till Julia som ska passa honom när vi är borta. Vi ska fika lite och snacka mycket, har inte träffats på jättelänge nu när vi inte läst samma kurs heller. Och hela termin 4 kommer vi inte heller gått tillsammans eftersom vi har olika praktikperioder, så det rätt tråkigt faktiskt. Kommer sakna min fina pluggkompis. 


Vädret denna veckan kommer nog bli helt ok 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0