Hemma!! :(

Jaha då var man på väg hem. Sitter just nu i bilen på motorvägen och är hemma om ca 30 min. Vilken skön vecka vi har haft! Den har varit så otroligt välbehövlig i mitt just nu hektiska liv. Har tänkt på skolan i ungefär en timme under denna veckan och annars har jag verkligen kopplat bort det totalt. Och med gott samvete också! 

Vi har haft ca 25 grader och sol varje dag så lite brun har man minsann blivit :) 

Uppdaterat mer imorgon när min hjärna inte är så grötig! 

Puss på er!



Ja naturen i Egypten är väl sådär 😄


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0