Happy!!

Fick precis en present av min man :) vi har 6 årsdag och 5 års förlovningsdag den 17 februari, men vi är inte så bra på att hålla presenter från varandra haha. Man vill ju liksom bara ge det direkt! 

Jag skickade ju en lista till honom för ett tag sen med vad jag skulle vilja ha i lite olika prisklasser, allt från 3000kr till 400kr så fick han själv välja haha. Och det var visst väldigt effektivt! För idag fick jag min efterlängtade Marc Jacobs klocka! Tänkte först att jag skulle vilja ha den i silver för jag är mer en silvermänniska. Men Niklas tyckte den var snyggare i guld så den fick jag. Och jag klagar inte!! Är såååå glad över min fina present :D 





Kommentarer
Karin

Super fin!

2014-01-28 @ 23:36:43
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0