Färdig med uppgiften

Är äntligen färdig med min individuella uppgift. Fastnade igår på 1,5 sida och den ska vara på 3. Kunde inte för allt i världen komma på vad jag mer skulle kunna skriva. Att hitta information om hemlösa och sjuksköterskans arbete omkring det är minsann inte det lättaste! Men idag när jag satte mig så började jag ordbajsa och det gick nog bra till sist. Kom upp i näääästan 3 sidor iaf. Så nu tar jag en paus från den över semestern så kanske jag kommer på något bra att skriva till eller ändra lagom tills jag är tillbaka igen :)
 
Idag ska jag bara fixa här hemma annars. Ska ta fram resväskorna och börja packa så smått, tvätta all tvätt som skriker mitt namn i tvättstugan och sen ska jag nog gå en lång pw med Rocky. Det är så fint väder idag och fåglarna kvittrade så underbart imorse så jag trodde nästan det var vår. Hoppas inte det blir någpn vinter i år. Jag är verkligen inte en vinter människa. 
 
4 dagar till vi åker till Egypten. Bara så ni vet :D
 
 
 
Här ska vi bo. Helt okej! :D


Kommentarer
Karin

Å vilka härliga bilder! Hoppas du/ ni får en fantastisk resa! :)

2014-01-03 @ 11:22:44
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/
Karin

Jag måste verkligen komma ihåg att inte köpa de mer. Jag har nog provat en gång tidigare och jag fattar inte varför man måste tvinga i sig äckliga saker. En fd kollega drack sånna ibland istället för lunch så jag tänker att det borde vara gott antar jag..
Bars verkar vara ett bättre alternativ överlag, jag är ju inte ute efter att det måste vara sådär kalori snålt heller!

2014-01-04 @ 18:43:27
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0