Vägning

Hade vägning i fredags och den visade samma som förra veckan. Varken upp eller ner. I helgen har jag ätit lite godis och god mat så idag tänkte jag se hur stor skada som var skedd, och då hade jag gått ner 0,7 kg. Min kropp måste vara den märkligaste ever! Godisdiet är kanske min grej? 😄 

Igår hade jag mys med Linn och Ralf. Så himla gosigt. Det är alldeles för sällan vi träffas, men väldigt roligt när vi väl gör det 😊
På eftermiddagen/kvällen tog jag och Nicole bilen hem till Månsson, Nathali och Vincent. Nicole och Vincent lekte mycket med varandra och hade sååå roligt tillsammans. Det är så roligt att se. Och vi andra åt god mat, gott godis och goda bullar. Det är bra med vänner man inte behöver vara så krånglig med 😊 

Idag ska jag förhoppningsvis till förlossningen igen. Ska ringa dem vid tolv tiden och höra om där är någon födande på G eller hur läget ser ut. Tråkigt att åka in och bara sitta. Detta är trots allt endast för att jag vill se en förlossning och inget annat. Håll tummarna för mig! 


Suddig bild på Vincent, men det är faktiskt Nicole som tagit den 😄


Kommentarer
Linn

Håller med allt för sällan :(

2014-02-23 @ 22:28:20
Karin

Angående vägningen så är det ibland helt osannolikt. Det är så mycket som spelar in hela tiden. Ta bilder att jämföra med istället, man ser bättre på det sättet tycker iaf jag :)

Svar: Ja får nog göra det. Eller mäta mig också kanske.
Emmelina

2014-02-26 @ 18:22:51
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0