Ny praktik, nya tag!

Igår kväll var jag då på förlossningen och äntligen fick jag se en liten bebis komma till världen. Kan inte säga mer än att det var helt underbart, fantastiskt och så sjukt häftigt! Vi är grymma vi kvinnor oavsett hur man föder och vad för smärtlindring som används! 

Idag började jag delkursen som handlar om barns hälsa/ohälsa och denna veckan ska jag vara i praktik på barnmottagningen i Trelleborg och nästa vecka ska jag vara på ÖNH-mottagningen och operation i Trelleborg. Det ska bli väldigt spännande och jag hoppas jag får lära mig massor!

Imorgon kör Niklas till Örebro och lämnar mig och Nicole själva till på torsdag. Börjar bli van vid alla hans jobbresor nu, men det är sjukt tråkigt :p

Hoppas alla har en fin dag idag. Våren har ju kommit!! 😄


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0