Mys mys!

Kvällen igår blev jättemysig. Vi åkte och satte oss på lilla torg och tog varsin öl och pratade i två timmar 😊 sen tog vi en promenad till köttbaren där vi åt väääärldens godaste mat. Jag åt oxfilé med en sjukt god bearnaisesås, och jag är inte ens så glad för bearnaisesås, men gott var det! Bröt mitt inget socker och åt en crème brulee till efterrätt, men jag kände "hur ofta är vi ute och äter bara jag och Niklas" det händer ju aldrig så jag unnade mig det och jag njöt verkligen! Fördrink och vin slank också ner! Efter köttbaren funderade vi på om vi skulle gå någon annanstans men vi var så mätta och trötta så vi bestämde oss för att åka hem och prioritera sömnen istället. Och det var ju också jätteskönt. Sov från kl 23 till kl 08 i ett sträck. Fantastiskt! Med andra ord, ett väldigt bra sätt att fira våra årsdagar på även om det egentligen först är på måndag 😊

Nu har vi varit och handlat bullar och ätit dem också :) ska ta tag i sysslorna här hemma och sen blir det att vi hämtar Nicole hos mina föräldrar. 

Ha en bra dag allihopa! Det ska jag ha 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0