Fredag!!!

Vägdag idag då ja! Vågen visade att jag gått ner 0,3 kg sen förra fredagen. Liiiite lite kan jag tycka men det är ju iaf bättre än att ha gått upp i vikt! Det firas med ett kg godis! Nej skoja bara :D Inget godis här inte!
 
Har precis kommit hem från barnmorskemottagningen. Fick sluta tidigt idag, så himla skönt. Funderar faktiskt på att sätta mig och räkna lite inför den kommande läkemedelsberäkningen som vi ska ha tenta i om några få veckor. Matte är ju inte min starka sida direkt...
 
Ikväll så är jag och Niklas barnfria! Vi har vår 6-årsdag/5-års förlovningsdag på måndag och det tänkte vi fira ikväll. Jag har bokat bord till oss på Köttbaren i Malmö (vi ääääälskar kött!) och innan det ska vi ta oss en öl någonstans, antagligen på Lilla torg. Kommer nog bli mysigt :) Helgen annars blir luuuugn. Imorgon ska vi väl sova ut tillsammans. Händer typ aldrig annars för jobbar inte den ena så jobbar den andra. Men nu ska vi sova lääääänge, vilket brukar sluta med att vi vaknar kl 7 och saknar Nicole haha. Sen ska vi bara köra och hämta henne hos mina föräldrar. På söndag har jag satt mig som tillgänglig på jobbet så får väl se om jag får det hemska samtalet kl 07.05 på söndag morgon "Heeeej, det är en som är sjuk, kan du komma in så snabbt som möjligt". Hatar att stressa upp på morgonen. Men vad gör man inte för att tjäna pengar.


Kommentarer
iza

alla - är bra ! så måste man ju tänka för att inte ge upp ! :) kämpa på och ha en riktigt trevligt kväll med maken din , kram

2014-02-14 @ 14:17:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0