Förkylning

Är inne på dag 2 med mitt inget socker och änsålänge går det bra. Inte så oväntat förstås när det gått knappt två dagar haha. Men man får ju vara lite positiv! 

Har dragit på mig en förkylning men det känns som att det börjar lätta lite nu så borde kunna sticka ut och springa snart, kanske imorgon! Har köpt ett par underställ nu så jag slipper frysa ihjäl om rumpan och benen. Kanske till och med vågar ge mig ut på att springa mer än en mil. Har aldrig någonsin sprungit längre än 10.05 km men det är trots allt bara tre månader kvar till halvmaran så jag måste komma igång nu. Har satt ett mål för mig själv att jag skulle vilja klara det på 2 timmar och 30 min. Det borde funka. 

Imorgon ska jag hjälpa Johanna att flytta (styrketräning) och på torsdag och fredag är det skola som gäller. På måndag börjar min praktik!!! Äntligen!!! Ska börja med någon introduktion på måndagen med att klippa navelsträngar från de bebisars moderkakor som fötts under natten. Ska även få prova på lite olika icke farmakologiska smärtstillande typ lustgas, akupunktur, sterila kvaddlar osv. Ska bli kul! 


Bild från vin och goskvällen hos Julia i fredags 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0