Dagen!

Är sååå trött i kropp och knopp nu. Har hjälpt Johanna att flytta hela dagen och burit upp massa grejer och lådor. För att inte tala om allt jag packat upp! Det borde finnas med i lifesum appen under träning "flytta, ca 2000 kcal/timme" (känns det som iaf). 

Maten idag har blivit sådär. Imorse åt jag en skål med kellogs special k och lätt vanilj yoghurt. Sen blev det ett jääääätte hopp till lunchen/middag som dessutom blev McDonalds. Men jag tog iaf bubbelvatten istället för läsk haha. Alltid nåt! Det intogs kl 14.30 så jag var inte så hungrig sen när det var middagsdags. Men nu äter jag istället ett äpple med hallonkesella, kokos och kanel. Dock kommer jag nog inte köpa hallonkesella igen. Alldeles för mycket socker i det. Är mindre socker i yoghurten än i den. Precis som med ett bröd jag älskar frökusar. Dinkelbröd står det på förpackningen, men när man sen kollar innehållsförteckningen är det minsann inte så himla mycket dinkel i den. Bättre att göra eget, så vet man vad som är i det iaf. 




Lotta is back in tha house!


Kommentarer
Jennifer

Det bästa är att ta vanlig kesella (med låg fetthalt) och blanda med funlight saft.. bättre än både hallon kesella och yoghurt 👍😃

Svar: Ja får nog prova det istället för detta var ju värsta sockerbomben.
Emmelina

2014-02-06 @ 19:52:56
URL: http://cutenose.blogg.se
Karin

Har slutat helt med mjukt bröd. Blir knappt mätt på det och det innehåller ofta fel saker. Hemma bakat är bäst om man orkar hålla på med det ;)

Sv. Och jag blir inspirerad av dig! Ger mig inte på några längre sträckor men när våren kommer så ska jag göra det också! :)

Svar: Ja jag får se om jag har tid nästa vecka att slå ihop nåt :P
Emmelina

2014-02-06 @ 23:08:51
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0