Babyshower!!!!

Idag har vi då haft babyshower för min fina bästa vän Jennifer 😊 hon ska ha bebis som är beräknad den 9 mars, så det var i grevens tid att vi hade showern. Vi 12 tjejer som hade den idag har ju planerat detta sen i oktober förra året och det var ju såklart hemligt för Jennifer, som sig bör 😊 det blev iaf en härlig dag med tjejsnack, god mat, god efterrätt och massa pyssel. 

Jennifer fick äntligen sin gipsade mage som hon tjatat om i fleeeera veckor och sen pysslade vi med att skriva på små bodys till bebisen och gissade datum när den kommer, vikt, längd och kön 😊 sen får vi se vem som vann! 




Amen hur snygg är hon inte då?!? Jag och Annika gipsade, börjar få in svängen på det nu :p


Gaaaalet goda tårtor 😍


Bodysen som jag dekorerade. Så nu väntar vi bara på att Sune ska dyka upp. Jag gissade ju på tisdag, såklart 😊


Kommentarer
Jennifer

Verkligen tack ❤️ blev så överraskad, kunde inte blivit bättre! Älskar dig min finaste vän ❤️💋

Svar: Och jag älskar dig! ❤️
Emmelina

2014-02-15 @ 21:16:34
URL: http://cutenose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0