5K

Jag och Nicole sov hos Johanna igår, hade vinkväll och dansade med kinecten. Koordinationen är ju sådär men roligt var det iaf! 

När jag kom hem i förmiddags så gav jag mig ut på en runda. Visste inte jag skulle satsa på en längre runda eller om jag skulle försöka göra 5 km lite snabbare än jag gjort innan. Men det blev att jag körde på 5 kilometaren. Varken benen eller flåset var min vän idag men det gick väl okej ändå. Vill ju ligga på under 30 min nu till våren så det ska nog gå. Springer oftast lite snabbare på lopp än vad jag gör när jag springer själv. 

Efter rundan och duschen åkte vi in till Trelleborg och gick en kort runda i stan och sen åt vi tidig middag på Casablanca efter att Niklas insisterade på det :p nu ska jag bara ta det lugnt och ladda inför den kommande veckan. 


Tanten i runkeeper sa att det var 5 km så jag fattar inte varför den helt plötsligt bara stod på 4.81. Aja, inte första gången den knasar :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0