What does the fax say

Höll precis på att skratta ihjäl mig. Berättade för Niklas att låten "what does the fox say" skulle bli en barnbok, han kollade snett på mig och sa "va? Varför ska dem göra en bok om vad faxen säger?". Ni kan ju gissa hur högt jag skrattade, men han trodde att låten hette "what does the fax say?" Och att de lätena som görs i låten är så som det låter när man faxar 😄

Nicoles dagisfoton kom idag! Dem blev jättebra tyckte vi, och man ser inte att hon egentligen sitter i mitt knä och jag kör "Matrix"-böjasigbakåt stilen 😄


Här är snuttan ❤️


Kommentarer
Natti

Hahaha jag dör, svengelska delux!!
Nicole blev superbra på bilden:) haha men kul att man ändå vet att du ligger i brygga där nånstans haha

2013-10-30 @ 20:45:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0