Trött och förvirrad

Känner mig helt seg i hjärnan. Har jobbat hela helgen och åkte in till Julia igår efter jobbet för att kolla igenom uppsatsen lite. Det blev ingen löpning igår för jag var såååå trött. Idag så pluggade vi till kl 16 sen kände jag att det kanske var dags att åka hem, och det tänkte visst alla andra som arbetade inne i Malmö också för det tog tiiiid att köra hem. 
 
Har pratat lite med mamma ikväll om morfars sista dag och vi har pratat lite om begravningen och allt som ska göras. Jag (Niklas och Nicole) och Johanna tänkte ha en egen begravningsbukett, så den ska jag fixa imorgon tänkte jag och mamma ville att Nicole skulle ha en egen bukett formad som ett hjärta i någon glad färg (vilken?) så det ville mamma fixa till henne. 
Har grunnat lite nu på vad vi ska skriva på bandet. Bibelställen brukar vi skriva och typ en hälsning eller nåt men jag tyckte inte jag kunde hitta något som passade på det jag kände så jag diktade ihop en egen som verkar vara det vinnande förslaget änsålänge om inte Johanna diktar ihop någon bättre :P Såhär blev den iaf:
 
Vi minns dig med glädje och kärlek,
med stor kunskap och mycket sång.
Vi saknar dig mycket,
men väntan tills vi ses igen blir inte lång.
 
Så vad tycker ni? Bra eller dålig? Vet inte än om det blir den som sagt, men vi måste typ bestämma oss imorgon eftersom begravningen är så snart. Först var det tänkt att begravningen skulle vara i Rikets sal i Karlshamn eftersom det är så många som ska komma (ca 150 st) men nu ändrade mormor sig till att det blir i Sölvesborg iaf, för hon är så trött och mår inte bra så hon orkar inte göra det jobbigare än nödvändigt. Jag och mamma räknade hur många paket näsdukar vi hade (8 st) vilket borde räcka och kom fram till att vi kanske iaf måste ha vattentät mascara på oss, kommer se ut som spöken om man inte har nåt alls :P
 
Får ge mig ut på en löprunda på onsdag tror jag. Det är nog den enda chansen jag har denna veckan med tanke på allt som ska göras. Hade velat köra en långrunda men vi får se vad jag orkar med mitt förvirrade huvud. Fast det är kanske en långrunda den egentligen hade behövt.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Jättefin gumman ❤️❤️

2013-10-28 @ 22:26:37
URL: http://cutenose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0