Löprunda

 
Jag lovade er att jag skulle ut och springa idag och att jag skulle läggs ut en svettbild men ni får nöja er med en bild från runkeeper för jag såg inte så himla sexy ut i min pannlampa som jag föreställde mig :D 
 
Flåset kändes riktigt bra idag, inte tungt alls, men däremot benen. De var såååå tunga. Kände även lite i benhinnorna, det måste vara för att jag inte sprungit så mycket den senaste månaden eller nåt. 
 
Dagen har annars gått i pluggandets tecken. Ovanligt va? Både jag och Julia längtar till den här uppsatsen är klar. Nu är jag trött på att analysera och tänka! 
 
Nu nu ska jag slänga mig duschen och sen ta en kopp te. Ha en bra kväll folket! 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Snäckan du är alltid sexy ;)
Som jag längtar till imorgon, jisses!! 😱😍

2013-10-23 @ 20:49:33
URL: http://cutenose.blogg.se
Jennifer

Snäckan du är alltid sexy ;)
Som jag längtar till imorgon, jisses!! 😱😍

2013-10-23 @ 20:49:35
URL: http://cutenose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0