Jobb och sånt

Fick ledigt igår från plugget och det behövdes verkligen. Hade typ en miljon tankar i huvudet. Åkte hem till mina föräldrar, mamma har varit hos mormor och morfar i en vecka och då även i torsdags kväll när han gick bort. Så vi pratade lite om hur han var de sista dagarna och så. Ringde och pratade med mormor också och det lät ändå som att hon hade det bra. Hennes syster är hemma hos henne nu och tar hand om henne lite. 
Fick reda på idag att det blir begravning nästa lördag, så det är väl bara att köpa massa paket med näsdukar för det lär behövas. 
 
Idag har jag iaf jobbat 7-16 och ikväll jobbar Niklas så då är jag själv igen. Ska bara ta det lugnt och inte göra något som helst. Har precis ätit "middag", två knäckemackor och lite yoghurt med müsli. Inte alls sugen på nåt för tillfället. 
 
Imorgon ska jag jobba 7-13, sen ska jag köra hem till Julia så ska vi försöka plugga lite ett par timmar. Uppsatsen ska in på onsdag och nu kom lite efter när jag var hemma igår, men det fixar vi! 
Nästa vecka ska helst bara gå snabbt och försvinna snabbt känns det som. 
 
Har inte vatt ute och sprungit sen i onsdags men ska försöka ge mig ut imorgon beroende på när jag kommer hem från Julia. Känns som att mitt huvud hade behövt springa 15 mil, synd bara att jag hade dött efter 1 :p 
 
Hoppas ni har en fab helg!
 vi åt ris ala Malta i torsdags. Jätte gott!!!


Kommentarer
Jennifer

OM det var gott, säg till när det är dags igen ;) puss på dig goding ❤️

2013-10-27 @ 17:55:12
URL: http://cutenose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0