Inte så mycket nytt

Idag har jag pluggat hemma, rätt skönt faktiskt :)

Imorgon ska jag till Julia 9-13 sen ska jag hämta Johanna och grisen Isebel. Vi ska hem till mig och baka 6 rulltårtor till begravningen på lördag. Även om många säger att "ni ska ju inte göra något" så känner jag att jag MÅSTE göra något, bidra på något sätt. Kan ju inte bara sitta och gråta. 

På söndag ska jag och Johanna till Ikea och handla. Måste bli lite glad igen. Nicole ska få en ny säng och lite lådor som jag kan samla alla hennes miljoner leksaker i och så ska jag rensa ut bland de leksakerna hon inte använder längre. 
Det känns lite ledsamt att rensa ut hennes gamla saker och kläder. Hon blir stor så himla snabbt och jag hinner knappt med! Om 5 månader är hon 3 år. 3!!!! Jag trodde folk drev lite när dem sa att tiden går snabbt när man tittar på ens barn men så är det verkligen. Så nu får jag bli den där tanten som tjatar "ta vara på tiden för det går så snabbt". Men någon ska ju vara den :) 


Denna sängen ska hon få. Man kan dra ut den så den blir 160 cm bred också, himla smart. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0