Fääääärdig!

Äntligen (!!!!) är vår B-uppsats färdig. Känns riktigt najs! Nu ska vi bara ha examinationsseminarium nästa vecka också, sen är det förhoppningsvis inte så mycket att fixa till på den efter det.
 
Idag har jag varit inom skolan en väldigt kort stund. Drygt med föreläsningar som är obligatoriska och sen håller den bara på i 30 min och dem tog dessutom inte närvaro... Inte så lönt.. Aja nu är det också överstökat iaf. Körde och lämnade ett par skor på klackning som jag ska ha på begravningen och sen körde jag och handlade på Maxi.
 
Nu har jag och Lotta städat tillsammans här hemma. Ska nog hinna plocka undan lite till innan det är dags att hämta barnet på dagis (japp jag är en sån som kan få för sig att städa medans ungen är på dagis). Mycket roligare än så blir det inte idag. Får se om det blir en löprunda ikväll, det har börjat regna här nu men det är ju länge till kvällen.
 
Detta är Lotta :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0