Vad blir det för mat?

Jaha vad har ni alla 40 läsare ätit idag? Jag är så tom på matidéer nu så jag behöver lite tips. Jag såg ett recept igår som någon bloggare här hade lagt upp, så det provade jag idag. Fetaost biffar med en god sås och ris till. Det var jättegott! Så det receptet delar jag med mig till er och en bild på resultatet :) Mormor tyckte jag skulle ta ett glas rött för magens skull, och inte säger man emot sin mormor, så det drack jag till :)





Såhär såg mitt slutresultat ut :) 


Kommentarer
Karin

Visst är det härligt att få tips? Såg gott ut!

2013-11-07 @ 21:48:26
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0