Sovmorgon

Idag har jag fått sovmorgon till 7.30 :) har blivit många sovmornar den senaste veckan, iaf tre! Värsta lyxen. Har inte varit såhär utvilad på tre år. 

Filmen igår var jättebra! Väldigt abrupt slut men en spännande fortsättning till trean. Så nu får man väl vänta i ett år till, minst. 

Nu ska jag snart iväg till skolan och ha en gruppredovisning. Sådär pepp på det men det måste ju göras. 
Köpte present till bröllopet igår men vad det blev och hur det ser ut får ni inte bild på förrän på söndag, ifall om att Rebecca läser. Det vet man inte :) 

Fick lånat en klänning av Johanna som jag ska ha på mig imorgon. De hade mest svarta klänningar och kläder överlag i affärerna och det känns ju inte jättekul att ha det på ett bröllop. 

Nej nu ska jag iväg. Ha det bra folket!


Jag och Nicole i skogen :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0