Opponering

Idag hade vi opponering på vår uppsats. Det gick bra! Mindre kommentarer än jag trodde så det ska vi nog hinna lösa till imorgon :)

Nästa vecka börjar en ny kurs som har halva undervisningen i Köpenhamn och halva i Malmö. Det ska bli kul att få komma tillbaka till dk ett tag, dock lite halvjobbigt att det blir under vintern. Jag vet ju hur det är med tågen så fort det är något annat än sol ute, så länge sen är det inte man pendlade dit så man  glömt det :D sen när den är färdig är minsann termin 3 överstökad också och jag är då 50% sjuksköterska :D

Kommer förhoppningsvis få lite ledigt i veckan och då ska jag minsann ut och röra på mig. Känner mig så försoffad men det har samtidigt varit skönt att ta det lugnt på kvällarna när man har haft så mycket på dagarna. 


Hittade bilder på Niklas (till vänster) när han fyllde 18, bara 9 år sen :D snacka om att han ser annorlunda ut nu!


Kommentarer
Natti

Liten skit med massa hyss för sig ser det ut som:D

2013-11-06 @ 19:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0