Miss Saigon

Igår var en väldigt rolig dag! I skolan hade vi studiebesök på ett forebyggelsecenter på Nörrebro i Köpenhamn. Otroligt smart! Synd att något sådan inte finns i Sverige, än iaf. Det är ett helt center som endast arbetar förebyggande med bl.a KOL, diabetes, övervikt, motion och rökning. Dit kan alla hänvända sig och få hjälp,  information och träffa andra med samma problem. Det finns ju här i Sverige också men inte alls på samma sätt som det var där. Väldigt intressant och något man kan ta lärdom av over here :)
 
Efter skolan åkte jag hem till Julia. Vi stack till Jensens Böfhus och åt mat och drack ett glas vin. Maten var väl sådär, men sällskapet var trevligt :)
Miss Saigon var fantastiskt och ögonen tårades mer än en gång. Den var också väldigt rolig på sina ställen, när shemales dansade med ballonger kring höfterna skrattade jag nästan så jag grät.
 
Idag hade vi föreläsning 8.30. Jag vaknade 8.15 och kände väl mig inte sådär jättemotiverad så jag och Julia låg i våra sängar och mornade oss till kl 10. För det var vi värda!
11.30 hade vi infomöte om praktikerna i termin 4 och nu ser jag verkligen fram emot att få börja en ny termin! 
 
 
De dansande "hororna" och "shemales" :)
 
Bilden är lånad från Malmö Operas hemsida.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0