Helgen!

I helgen har det varit sammankomst i Ovesholm. Som vanligt var det jättekul! Träffade massa folk man inte träffat på länge. Nicole var duktig, förutom de sista timmarna, men det är ju helt förståeligt. Inte lätt att sitta still för länge :) Jag sov över hemma hos mormor natten till idag. Hennes syster Sussus (Ing-Britt) var också där och dem är lika vingabrutna båda två och ack så envisa. Jag fick tjata på dem att dem skulle sitta ner så jag kunde få hämta saker till dem. Gamla tanter :P
 
Idag efter sammankomsten åkte jag, Nicole och ett stort gäng hem till Fritz och Linda i Brösarp och käkade pizza. Hur trevligt som helst, det var bara synd att jag var sååå trött och hade en timmes bilkörning framför mig annars hade jag velat stanna lite längre :) 
 
Imorgon börjar kursen i Köpenhamn. Det ska bli spännande! Jag har verkligen förhoppningar om att det ska vara något bra så det hoppas jag det är också. Kommer ändå lägga ner ännu mer tid på att pendla dit 2-3 ggr i veckan så då får det minsann vara värt det också! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0