Helgen

Helgen har varit skön. Johanna har varit här sedan i fredags och åkte hem idag för Niklas har jobbat och jag tycker det är så himla tråkigt att vara själv :p 

I fredags kämpade vi för hålla oss vakna och se färdigt filmen, den var slut 21.20 och då hade vi somnat i soffan båda två en timme tidigare. Igår hade Nicole dansuppvisning i Trelleborg och när vi kom hem blev det saffransbullebak och tacomys, sen somnade vi i soffan kl 21, igen... Imorse fick jag sovmorgon av Nicole till 7.40, värsta lyxen. Har inte sovit så länge på fleeeera veckor, kanske till och med månader. I eftermiddag/kväll var vi hemma hos svärmor och dago och fick söndagsmiddag. Väldigt gott och väldigt trevligt! 

Imorgon tar jag ledigt från skolan. Har bara språkundervisning i danska och det ger inte mig så mycket, är så himla grym på det ändå haha :D så jag ska storhandla, städa och faktiskt ut och jogga tänkte jag. För första gången på 3 låååånga veckor. Har bara pw en del men inte joggat. Men det ska bli skönt, känner att lusten är där igen. Har pratat lite löst med Nathali om att köra lite backträning om två veckor. Då kan jag ju inte dyka upp och inte ens orka springa 5 km :D så imorgon får ni ett inlägg om löprundan! 


Johanna och Nicole bakar saffransbullar :)


Kommentarer
Nathali

Haha 5km är ju minimum i skogen;)

2013-11-18 @ 18:27:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0