Fettisdagen?

Idag känner jag mig fet. Sådär fet som man ser kvinnor i filmer klaga över när de överdriver. Bara att jag inte överdriver. Har ingen som helst lust att äta någonting men gör det ändå, för det ska man ju göra. Kan folk sluta gratta mig för min graviditet som inte finns...

Jaja idag är det iaf fredag. Ska lämna Nicole på dagis sen bara snabbt hem om och handla mjölk och grönsaker sen ska jag själv dra iväg till skolan. 

Man kanske skulle bli vegetarian eller till och med vegan? Nu när jag tänker efter så har jag aldrig sett en överviktig vegetarian/vegan. 


Kommentarer
Karin

Å nej börja inte dagen i dessa tankar. Du är fin som du är!

2013-11-15 @ 08:17:14
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/
Jennifer

Min fina underbara vän! Det är helt okej och ha dåliga dagar ❤️ Det är bara att försöka skaka av sig dom dåliga tankarna, imorgon är en bättre dag ska du se! 😘 Kolla upp när vi ska fira våran 10 års dag ❤️😘

2013-11-15 @ 16:36:26
URL: http://cutenose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0