En produktiv dag!

Ja dagen idag har verkligen gått i ett! Körde och storhandlade direkt när jag hade lämnat Nicole på dagis imorse. Det var jag och pensionärerna på Maxi kl 8.30. Sen hem och packa upp, ut med Rocky och in med alla grejer jag köpt där de skulle in. Käka lite frukost och sen städade jag lite här hemma och sen drog jag minsann ut på en 4 km löprunda. Fy vad kallt det var för lungorna! Var inte alls beredd på det, det är väl så man straffas när man inte varit ute på flera veckor. Började alldeles för snabbt också så efter 2 km tappade jag andan totalt och resten av rundan blev springa 2 min, gå 1 min om vartannat. Sen kom jagf iaf hem och var rent frusen i hela kroppen så det blev en långdush och sen tog jag och gjorde mig en smoothie. Tände en brasa och ringde min allra bästaste kompis Jennifer. Vi har inte pratat eller setts på rätt länge, och det märktes. För nu lade vi precis på, efter 1 timme och 40 minuter :) Och nu ska jag iväg och hämta min lillasnutta, så ska vi gosa hela kvällen lång! 
 
Imorgon är det skola igen och på kvällen ska jag och Julia ut och äta, dricka lite vin och efter det ska vi se Miss Saigon! Det ska bli roligt att göra lite vuxengrejer också :) 
 
Som lovat får ni en bild på min sämsta löprunda denna månaden. Aja, jag stack ut iaf!
 


Kommentarer
Jennifer

Ja från 40% till 12% på telefonen, då har man pratat länge 😂 Tack för pratstunden, det behövde vi ❤️😘

2013-11-18 @ 15:48:03
URL: http://cutenose.blogg.se
Karin

Lät som en bra dag! Blev ett bra snitt på tiden iaf (med mina mått räknat) så hjärtat fick jobba och du fick luft. Skönt! :)

Svar: Ja det är bättre än inget iaf! Jag är bara van vid att ligga på typ 6.50 min/km men det var ju som sagt ett tag sen jag var ute :)
Emmelina

2013-11-18 @ 15:56:48
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0