Danmark!

Idag hade vi introduktion i Köpenhamn till den nya kursen. Hade verkligen sett fram emot det :) och det uppfyllde förväntningarna! Hade glömt hur lång tid det tar att pendla över dit. Först köra till Trelleborg, buss till hyllie, tåg till örestad, Metro till nörreport och till sist buss till skolan. Hade varit sååå mycket skönare om man hade sluppit något av det :p man kan ta tåget till hovedbanegården också och ta bussen därifrån men det tar lite längre tid. Får se vad man väljer helt enkelt :p 

Vi sjöng Kim Larsen sånger, Ulf Lundell sånger och åt wienerbröd. Pratade om olika språkskillnadee osv. Nu är jag iaf trött i huvudet, som vanligt. 

Ja mycket roligare har inte min dag varit. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0