Bio

Idag har jag en hemmapluggdag, men det går sådär änsålänge. Har en hemtenta som ska lämnas in nästa fredag men den är super liten så den borde jag kunna fixa på en kväll. Senare idag ska jag ta bilen och köra in till Malmö och träffa Johanna. Vi ska gå en runda i stan, försöka hitta något snyggt till mig som jag kan ha på mig på Rebeccas och Elsons bröllop på lördag och sen ska jag hitta en present till de. Vet ungefär vad jag vill ha :) Ikväll kl 20 ska vi gå på bio, den nya Hunger games filmen blir det. Kommer inte ihåg vad den heter men men.
 
Det är inte det lättaste att hitta tider som jag kan komma iväg och göra sånt här så man får ta de dagar som går. I helgen jobbar Niklas och jag har fullt upp varje dag. Bröllop på lördag och på söndag är det meningen att jag och Nathali ska springa i backar. Jag är inte så pepp, hoppas lite på att det ösregnar haha. Men det ska ju göras! Vårt mål är att springa ett halvmara i maj. 2,1 mil, galet långt! Jag är verkligen inte i form för det nu men det är ju sex månader kvar tills dess, så allt kan hända :) Blir jag inte smal av att träna till ett halvmara är det nog kört för mig, då kommer jag alltid se ut såhär haha :D Trelleborg har ett lopp den 31 dec också men jag tvekar lite fortfarande på om jag ska springa det eller inte. För jag kommer springa det helt själv, och hur kul är det?? Någon som känner sig sugen? 7 km, så det är inte så jättelångt :)
 
 


Kommentarer
Karin

Kul med back träning, har inte testat på det än. Har du gjort det någon gång tidigare? Kul med bröllop också! :)

Svar: Nja, jag sprang ett terränglopp för två månader sen med jättemycket backar. Det var då jag märkte att det behövdes :D
Emmelina

2013-11-28 @ 21:08:28
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0