Begravning och Ikea

Igår var det begravning för morfar. 30 min innan vi skulle köra började Nicole kaskadspy så hon fick bli hemma med Niklas. Begravningen gick bra annars. Mycket tårar men även skratt för alla minnen som folk har efter morfar. Efteråt åkte vi till graven med alla blommorna och sen åkte vi hem till mormor. Vi blev rätt många där ändå. Hela vår familj och mammas brödrar med deras familjer och alla mormors systrar. Vi beställde masa familjepizzor och bara hade det trevligt. Mormor har också blivit dålig nu, hon har fått en inflammation i någon tarmficka (divertikulit) och har varit inne på akuten både torsdag och fredag, så hon var väldigt trött. 

Idag åkte jag och Johanna till Ikea för att shoppa bort sorgen lite. Jag skulle köpa i princip ett nytt rum till Nicole och det gjorde jag verkligen! Det blev en ny säng till henne, nya hyllor, ny matta och annat smått och gott. Ska ha ett skogstema i hennes rum nu tänkte jag så därför köpte jag en grön matta som då ska vara "gräs" :) 

Här kommer lite bilder från begravningen och från nicoles nya rum. 

 
De flesta blommor. 


Blomma från Nicole. 


Glad tjej i sin nya säng :)


Här ska jag fixa bokstöd till hyllorna också. 


Kommentarer
Karin

Beklagat sorgen. :(

Jättefint rum tjejen har. Kul med teman!

2013-11-04 @ 09:25:26
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0