Bättre idag

Idag mår jag sååå mycket bättre och är dessutom 1 kg lättare, nöjd! Har fått ätit lite A-fil och druckit en kopp te och snart ska jag gå in i duschen. Finns det något bättre än att duscha när man varit sjuk, skulle inte tro det va. Det brukar vara jag som nattar Nicole på kvällarna, dels för att hon vill det och för att jag vill det. Tycker det är den mysigaste stunden på hela dagen när man kan ligga och mysa och bara klappa henne i håret och pussas på henne utan att hon protsterar, men igårkväll kunde jag då inte det för jag mådde så illa så Niklas fick göra det istället. Snacka om att det blev en vild nattning, hon skrek och var ledsen och då blev Niklas irriterad (han har inte så mycket tålamod direkt). Och jag ville bara gå in och mysa med henne egentligen. Aja får göra det ikväll istället. Min goa unge!
 
Jag har en skype date med Julia sen, då ska vi fixa till vår uppsats. Sen tänkte jag ringa mormor och höra om jag och Nicole ska sova över hos henne i helgen. Vi har sammankomst i Ovesholm (utanför kristianstad) och mormor bor ca 30 min därifrån, vilket gör rätt stor skillnad mot att köra 1,5 timme hemifrån oss. Och sen tänkte jag att hon (och jag) behöver lite kärlek <3
 
Fem generationer. Ruth (min gamlamormor), Lillemor (min mormor), Mimmi (min mamma), jag och Nicole.
Är väldigt glad över att vi fick taget detta kortet innan gamlamormor gick bort.


Kommentarer
Karin

Skönt att du mår bättre och kan äta lite mat! :)

2013-11-07 @ 10:05:58
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0