Wellnesscoaching

Imorse var jag på lite wellnesscoaching hos Moa. Hon och hennes man (sambo?) håller på att lära sig lite mer om wellnesscoaching från Herbalife och erbjöd lite gratis konsultation nu när de är i upplärningsfasen, så det hoppade jag på! Väldigt intressant och lärorikt om vad min kropp innehåller i förhållande till fettprocent, vattenprocent osv. Och ja det stod väl inte sådär himla bra till haha, men det var ju förväntat! För hög fettprocent och för mycket bukfett, men det är ju också där jag har problem med fettet, det sitter inte i brösten iaf! Drack alldeles för lite vatten också, 3 liter tycker hon jag skulle få i mig, det lär ju bli svårt. Dem tipsade om lite kosttillskott, bars och shaker som kan vara bra och jag ska se om ekonomin tillåter att iaf kanske köpa något av det. Jag vet att jag hade behövt omega 3 tabletter iaf, jag är ju inte den stora fiskätaren direkt. Det var kul iaf att få det svart på vitt!
 
Efter min coaching åkte jag in till Trelleborg för att möta Fitore på bibblan, vi ska göra ett grupparbete om hemlösa och sjuksköterskans ledarskap och organisationen kring det, kan man väl säga. Det gick bra och nu är jag hemma igen. Väntar på att dagis middagsvila ska vara över så jag kan hämta Nicole, sen tar vi minsann ledigt i en hel vecka! Ska bara jobba fre, lör och sön nästa vecka annars är jag ledig resten. Sååå skönt!
Ska åka till mormor med mamma på onsdag till torsdag. Då ska Niklas och Nicole ändå hem till Mariana, så slipper jag sitta hemma bara med massa dåliga tv-program :)
 
 
Gott! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0