Veckan som gått och kommer

Åh så skönt det är med lite lov från skolan!! Det är ännu bättre nu än det var när man gick i gymnasiet. Var jag skoltrött förra året är det inget mot vad jag är nu, så det är tacksamt med en liten paus för att ladda batterierna. 

I söndags var Jennifer och Dennis här, de skulle hämta lite möbler till bebisen rum och jag fick en chans att prata lite med bebisen och känna på henom :) mysigt ❤️

Igår hade jag en hemmalag själv med Nicole. Vi bara mös och tog tag i det enorma tvättberget som så snällt väntade på mig och jag fick även pluggat lite. Idag är också en lugn dag (dock utan tvätt), mamma och pappa kommer och lämnar av lite av johannas saker. Annars hade jag inte tänkt göra så mycket. Ska baka pepparkakor med Nicole bara 😊 

Imorgon drar jag och mamma hem till mormor och myser och tar hand om henne lite, vi ska sova över där till torsdag. Niklas och Nicole ska till Mariana och dago imorgon och fira jul så då passar jag på att göra något annat 😊 

Sen ska jag jobba fre-sön och då ska Nicole vara hemma hos mina föräldrar, så mycket roligare är inte min vecka. Ska försöka klämma in lite plugg och iaf en löprunda i helgen också. Man får ju passa på när man är barnledig. 

Ha en fin dag allihopa!  


Kommentarer
Jennifer

Vi tyckte det var jättemysigt och mysa med dig också ❤️

2013-12-26 @ 02:01:03
URL: http://cutenose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0