Sista dagen detta året

Ja då har det blivit sen sista dagen detta året också! Tycker detta året har gått så otroligt snabbt men mycket har ändå hunnit hända. Året började tufft med skolan och mycket jobb men det gick ju galant till sist! Jag slutade på attendo och började i hemtjänsten istället, vilket var ett väldigt bra och skönt ombyte för mig. I somras blev min allra bästa vän Jennifer och Dennis gravida efter många års kämpande och lång väntan och ska ha sin lilla snutt nu i mars. Alla längtar efter att få se deras fina bebis ❤️ 

Morfar gick bort för drygt två månader sen efter en lång tids kämpande mot cancern, honom saknar jag varje dag. 
Skolan fortsatte som vanligt i höst och den har gått otroligt smidigt denna hösten, kan bara hoppas att det fortsätter så nästa år också. 

Min löpning började jag ju med i mars detta året och gick från att orka springa i knappt 5 minuter till att orka i lite över en timme. Det har visserligen legat lite på is nu den senaste tiden men det ska jag komma igång med igen för nästa år är det halvmara som gäller!! 

Ja detta var väl mitt år i korthet. Får se hur nästa blir!




Kommentarer
Jennifer

Ja alla längtar vi efter lillfisen ❤️

2014-01-07 @ 11:22:55
URL: http://cutenose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0